Het is helaas niet mogelijk om een bestelling te wijzigen of te annuleren. Dit betekent dat het belangrijk is dat u uw bestelling en persoonlijke gegevens altijd goed controleert voordat u uw bestelling definitief maakt.
Is je bestelling niet gelukt of is er iets misgegaan? Geen probleem, dan annuleren we je bestelling automatisch. Heb je nog twijfels? Dan kun je onze klantenservice altijd bereiken op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.
We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. PostNL brievenbuspakket op werkdagen voor 16.00 uur besteld, worden binnen 3 - 5 werkdagen geleverd. Je ontvangt een e-mail zodra het pakket ons magazijn verlaat.
Als je een bestelling plaatst voor meer dan € 50,-, betaal je geen verzendkosten.
Zodra uw pakket ons magazijn verlaat, ontvangt u een e-mail van ons. Daarna ontvangt u een mailtje van PostNL met daarin een link, met deze link kunt u uw brievenbuspakket volgen.
Helaas staat ons systeem geen wijzigingen toe nadat een bestelling is geplaatst. Ook willen we benadrukken dat je altijd moet controleren of je de juiste persoonlijke gegevens hebt ingevuld voordat je je bestelling afrondt. Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice en houd je ordernummer en adres bij de hand.
Ja, retourneren is voor eigen rekening. U kunt uw pakket retourneren met een lokale postdienst.
Geen probleem! Voeg een briefje met je naam, ordernummer & e-mailadres toe aan je retourzending.
Het is helaas niet mogelijk om een artikel te wijzigen. Toch een andere maat of kleur willen? Dan kunt u zelf een nieuwe bestelling plaatsen.
Het kan zijn dat je retour niet volledig is verwerkt binnen de betalingstermijn van Klarna. Klarna is een aparte entiteit. Ze weten niet dat je artikelen hebt geretourneerd. We raden je aan dit aan te geven in de Klarna app zodat zij de factuur dan tijdelijk in de wacht kunnen zetten. Zo voorkom je extra kosten! U kunt er ook voor kiezen om de gehele factuur te betalen en het bedrag “te veel betaalde” wordt teruggestort zodra wij uw retour hebben verwerkt.
U kunt meerdere bestellingen samenvoegen in één retourzending. Wel is het belangrijk dat de aparte retourformulieren ook worden bijgevoegd, zodat wij alle benodigde informatie hebben om de zending te verwerken. Bewaar uw retourbewijs totdat wij de bestelling hebben verwerkt.